1398-06-11 18:58
915
0
65260
توسط یکی از عاشقان سیدالشهدا انجام شد؛

توزیع 2000 پیراهن مشکی نذری در مینودشت/ بچه‎دار شدن یک زوج پس از 12 سال با پوشیدن یکی از لباس‎ها!

یکی از عاشقان سید و سالار شهیدان سال هاست که در اولین روز ماه محرم الحرام کودکان مینودشتی را در عزای امام حسین (علیه السلام) سیاه پوش می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، مجتبی الله یاری مدیر تولیدی «بیتا» در این خصوص به خبرنگار نیلکوه گفت: امسال هشتمین سالی است که اقدام به این کار می کنم.

الله یاری که اصالتا تهرانی است، پس از آن که در بازار تهران ورشکست شد تصمیم می گیرد برای شروع مجدد کسب و کارش استان گلستان و شهرستان مینودشت را انتخاب کند.

پدر «بیتا» می گوید: دخترم مادر زادی معلول است؛ برای سلامتی اش تصمیم گرفتم در اولین روز محرم برای شادی کودکان لباس سیاه بر تن آنان کنم، خوشبختانه عمل جراحی پای دخترم انجام شد و یک ماه پیش گچ پایش را باز کردیم.

وی با بیان این که به کودکان ۱ تا ۱۲ سال لباس اهدا می کنم گفت: در سال اول ۶۰ دست لباس اهدا کردم و در سال های بعد به یاری خدا و با توجه به رونق کسب و کارم توانستم هر سال بر تعداد آن اضافه کنم.

الله یاری که سال ۹۶ جزو کار آفرینان نمونه استان گلستان هم معرفی شده است، این گونه ادامه می دهد: امروز نزدیک به ۲۰۰۰ دست لباس بین ۲۰ هیئت، ۶۰ روستا و شهروندان و نیازمندان توزیع شد.

از الله یاری سوال کردیم که آیا خاطره ای هم از این سال ها داری؟ که این گونه گفت: یکی از مشتریانم ۱۲ سال بچه دار نمی شد و در این سال ها هزینه های درمانی زیادی هم پرداخت کرده بود، به او پیشنهاد دادم یکی از این پیراهن های ما را بردارد و اگر ان شاا... تا سال بعد صاحب فرزندی شد او هم در این کار سهیم شود. خدا را شکر تا قبل از محرم سال بعد صاحب فرزندی شد.

1.jpg

 2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

 و در پایان برای سلامتی بیتا و تمامی مریضان التماس دعا داریم...

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.